این خیابان را شایسته نامش کنید

این خیابان را شایسته نامش کنید

در جاده اصلی پلرود به سمت املش،حدفاصل سه راه فقیه محله به سمت سه راه حاجی آباد، تابلوی خیابانی با نام شهید عاشورایی غلامرضا آقاجانی خودنمایی میکند.این خیابان به پائین بازار ماچیان متصل میشود.

وقتی وارد این خیابان می شوید تا 150متر اول اوضاع چندان بد نیست اما وقتی این 150 متر را رد کردید دیگر هیچ چیز این خیابان شباهت به خیابان ندارد ! یک معبر ساده و خاکی با شرایط بسیار نامناسب که با احتیاط کامل یک ماشین میتواند رد شود و با پیچ و خم بسیار و عرض بسیار کم به پایین بازار ماچیان برسد.

خیابانی که به هیچ وجه شایسته نام آن شهید باعظمت و پرآوازه نیست.

این خیابان میتواند نقش بسیار مهمی در خارج کردن ماچیان از یک بن بست ارتباطی و اقتصادی باشد مشروط به اینکه نسبت به تعریض آن اقدام عاجل و جدی صورت گیرد.ضمن اینکه با اختصاص بخشی از اراضی موجود در حاشیه این جاده به طرح هادی و  فراهم کردن بسترساخت و ساز زمینه توسعه ماچیان فراهم شود.

برای تحقق این امر ضرورت دارد که مسئولین شهرستانی و استانی با رفع موانع و محدودیتهای موجود زیرساخت لازم را فراهم نمایند.

لذا از مسئولین محترم استانی و شهرستانی :

استاندار گیلان،رئیس بنیاد مسکن استان،رئیس جهاد کشاورزی استان،فرماندار رودسر و بویژه نماینده مجلس دعوت میشود تا با حضور و بازدید میدانی نسبت به ارتقای استاندارهای این خیابان با نام شهید آقاجانی اقدام لازم را معمول دارند و قطعا این کار جهادی و انقلابی در تاریخ ماچیان و منطقه ثبت و ضبط خواهد شد و نشانه روشن و واضحی است که از توجه به یاد و نام همه شهدا بویژه شهید آقاجانی.

از دهیار محترم ماچیان نیز درخواست میکنیم زمینه این حضور و بازدید را فراهم کند.

ان شاالله بزودی در همین سایت نتیجه اقدامات مسئولین را گزارش کنیم و تصاویر جدید این خیابان را بعد از اقدامات نهایی در معرض دید عموم قرار بدهیم.


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی