پروژه احداث مسجد جدید سیدالشهدا کلید خورد

پروژه احداث مسجد جدید سیدالشهدا کلید خورد

با حضور مدیرکل محترم اوقاف استان گیلان و ریاست اداره اوقاف شهرستان رودسر،هیئت امنای امام زادگان ،شورای اسلامی و دهیار ماچیان و تعدادی از بزرگان و خیّرین منطقه ای موضوع احداث مسجد جدید سیدالشهدا ماچیان در دستور کار جدی قرار گرفت.
در این جلسه مدیر کل محترم اوقاف استان با تاکید بر تسریع در برنامه ریزی قول مساعدت همه گونه همکاری را داد و ابراز امیدواری کرد که در این پروژه بزرگ که سالها به تعویق افتاده است شاهد حضور میدانی نیروهای بومی باشد که شوق و انگیزه دینی هم دارند.


جابر نعمتی دهیار ماچیان در این جلسه با قدردانی از حمایت همه جانبه مدیر محترم اوقاف و همچنین تلاش پیگیرانه رییس هیئت امنای ماچیان برای احداث مسجد ماچیان اعلام کرد که مردم منطقه حتما مشارکت گسترده ای در این مورد خواهند داشت که میتواند باعث کاهش بار هزینه های مالی در این طرح شود.
وی با معرفی قابلیت های فکری و فنی در قالب نیروهای متخصص اعلام کرد که با یک دعوت عمومی و برنامه منسجم از همه ظرفیتها و پتانسیل ها استفاده کرد.
همچنین در این جلسه تعدادی از نیروهای متخصص و خیّر محلی آمادگی خود را برای ارائه خدمات تخصصی و یا تامین بخش های اساسی از مصالح احداث مسجد اعلام کردند و متقبل شدند.
لذا در روزهای آینده مردم شاهد شروع فعالیتهای مهندسی برای نقشه برداری و سپس عملیات تخریب و خاکبرداری برای ساخت مسجد جدید خواهند بود.
بدیهی است راههای قانونی برای اهدای مبالغ و واریز نقدی توسط مشتاقان مشارکت در این طرح بزرگ از طریق درگاه رسمی بانکی(اعلام شماره حساب ویژه یا شبای بانکی) اطلاع رسانی خواهد شد.


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی